Oferta pracy
- maj 21, 2018
- admin
- Uncategorized
- 0 Comments
Pracownik biurowy/asystent/tka w kancelarii adwokackiej
Miejsce pracy: Bielawa
Obowiązki:
· obsługa korespondencji i telefonu,
· porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizację dokumentów,
· nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów,
· administracja biura,
· obsługa sekretariatu,
· wspieranie adwokata i pracowników w ich bieżącej pracy,
· kontakt z sądami i urzędami,
· nadzór nad sprzętem i materiałami biurowymi,
· kontakt z klientami,
· redagowanie prostych pism.
Wymagania:
· wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane prawnicze lub administracyjne lub rozpoczęta aplikacja,
· znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
· umiejętności pracy z ludźmi,
· umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,
· nienaganna kultura osobista, otwartość, komunikatywność, zaangażowanie.
Oferujemy:
· zatrudnienie w ramach umowy na czas określony (na zastępstwo) lub umowy cywilnoprawnej,
· pracę w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku,
· możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji.
Osoby zainteresowana prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 1 czerwca 2018 roku na adres: rekrutacja.kancelaria.bielawa@gmail.com lub składanie w siedzibie kancelarii: Kancelaria Adwokacka adw. Justyna Maniecka, ul. Wolności 24, lok. 2.17/2, 58-260 Bielawa, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem: 74 647 90 49; 669 062 876 lub 537 015 325.
Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm.)”.