Witaj, jak możemy Ci pomóc?

Oferta pracy

Oferta pracy

Pracownik biurowy/asystent/tka w kancelarii adwokackiej

Miejsce pracy: Bielawa

Obowiązki:

· obsługa korespondencji i telefonu,

· porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizację dokumentów,

· nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów,

· administracja biura,

· obsługa sekretariatu,

· wspieranie adwokata i pracowników w ich bieżącej pracy,

· kontakt z sądami i urzędami,

· nadzór nad sprzętem i materiałami biurowymi,

· kontakt z klientami,

· redagowanie prostych pism.

Wymagania:

· wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane prawnicze lub administracyjne lub rozpoczęta aplikacja,

· znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,

· umiejętności pracy z ludźmi,

· umiejętności pracy w szybko zmieniających się okolicznościach,

· nienaganna kultura osobista, otwartość, komunikatywność, zaangażowanie.

Oferujemy:

· zatrudnienie w ramach umowy na czas określony (na zastępstwo) lub umowy cywilnoprawnej,

· pracę w stałych godzinach, od poniedziałku do piątku,

· możliwość rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji.

Osoby zainteresowana prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 1 czerwca 2018 roku na adres: rekrutacja.kancelaria.bielawa@gmail.com lub składanie w siedzibie kancelarii: Kancelaria Adwokacka adw. Justyna Maniecka, ul. Wolności 24, lok. 2.17/2, 58-260 Bielawa, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym pod numerem: 74 647 90 49; 669 062 876 lub 537 015 325.

Zastrzegamy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926, ze zm.)”.

Share Post