Witaj, jak możemy Ci pomóc?

Ograniczenie funkcjonowania ka...

Ograniczenie funkcjonowania kancelari – Koronawirus

Aktualizacja:

Szanowni Państwo od dnia 20 kwietnia 2020 roku wracamy małymi krokami do pracy, pracownicy będą obecni w siedzibie kancelarii rotacyjnie, codziennie między godz. 10 a 14, a poza tymi godzinami w dalszym ciągu preferujemy kontakt zdalny:

mailowy: biuro@adwokatmaniecka.pl

lub telefoniczny: 74 647 90 49, 669 062 876.

Jednocześnie wskazujemy, że w miesiącu kwietniu 2020 roku odwołane są właściwie wszystkie posiedzenia i rozprawy w sądach, poza sprawami pilnymi (w tym w Sądzie Rejonowym w Dzierżoniowie, Sądzie Rejonowym w Świdnicy, Sądzie Okręgowym w Świdnicy i Sądzie Rejonowym w Ząbkowicach Śląskich oraz w sądach wrocławskich). Obecnie nie ma pewności jak sytuacja będzie wyglądać w maju, w razie pytań prosimy o kontakt.

Pozdrawiamy!

Wcześniejsze informacje:

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną i zaleceniami sanitarnymi w naszym kraju, z uwagi na bezpieczeństwo pracowników oraz klientów, jesteśmy zmuszeni ograniczyć funkcjonowanie kancelarii od dnia 16 marca 2020 roku do odwołania.

W sprawach pilnych, proszę o kontakt mailowy na adres : biuro@adwokatmaniecka.pl lub telefoniczny: 669 062 876, 537 015 325.

Jednocześnie wskazujemy, że w większości sądów podjęto decyzje dot. odwołania właściwie wszystkich rozpraw i posiedzeń w okresie od dnia 13 marca do dnia 31 marca 2020 roku, oprócz spraw pilnych (dot. np. tymczasowego aresztowania), w tym także w Sądzie Rejonowym w Dzierżoniowie, Sądzie Rejonowym w Świdnicy i Sądzie Okręgowym w Świdnicy i innych (w razie pytań proszę o kontakt osoby zainteresowane).

Dziękujemy za zrozumienie sytuacji i prosimy o kontakt w wyznaczony sposób.

Z poważeniem, adw. Justyna Maniecka

Dagmara Adamus-Falikowska